سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

در طول عمرمان به چند نفر می توانیم بگوییم «دوستت دارم»؟

th

شفقنا زندگی- «دوستت دارم»؛ شاید مناثشه برانگیزترین حرف در طول تاریخ بشریت همین یک جمله کوتاه بوده است. جمله ای که گاهی خون ها برایش ریخته شده و گاهی جشن های بی پایانی را با خود به همراه داشته است. جمله ای که برخی راحت بر زبان می آورند و برای بعضی سخت ترین کار عالم است. جمله ای که تشخیص صداقت گوینده اش نیازمند هوش و زکاوت است. با تمام این احوال فکر می کنید یک فرد در طول عمرش به چند نفر می تواند دوستت دارم بگوید؟ به تعداد محدودی یا به افراد بیشماری؟

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، برخی گمان می کنند دوست داشتن حادثه ای است که به تناوب و در مقاطع مختلف در زندگی ما روی می دهد. اما واقعیت ماجرا این است که همه ما در اگر عمر طبیعی داشته باشیم نمی توانیم با بیش از سه نفر رابطه ای عاشقانه داشته باشیم. در واقع در سراسر این جهان بیکران تنها سه نفر هستند که قلب ما را تسخیر می کنند، سه نفری که ممکن است حتی هیچ گاه یک ملاقات کوچک هم با یکدیگر نداشته باشند.بنابراین حتی اگر کسی با افراد مختلفی آشنا شود و قصد بر قراری رابطه با آنها را داشته باشد، باز هم تنها به سه نفرشان می تواند دوستت دارم بگویم.

آخرین تحقیقات انجام شده روی هزار امریکایی بزرگسال نشان داده است: اغلب بزرگسالان در روابطی که داشته اند دوستت دارم را به راحتی و برای هر کسی به زبان نمی آورند، آنها حداکثر می توانند علاقه خود را با گفتن دوستت دارم به سه نفر نشان دهند. البته این حالت در شرایطی رخ می دهد که یک فرد با بیش از سه نفر روابط عاطفی طولانی مدت داشته باشد، حالتی که اغلب رخ نمی دهد. زیرا بیشتر افراد روابط عمیق عاطفی محدودی در زندگی خود داشته اند. بر این اساس، اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که به راحتی نمی توانند دوستت دارم را به هر کسی بگویند از قاعده کلی رفتاری اغلب انسان ها جدا نیستند، بلکه در حال انجام یک کنش طبیعی هستید.

منبع: دیلی میل

انتهای پیام


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :21
کل بازدید : 703213
کل یاداشته ها : 160


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ